Pentru disponibilitate si rezervari va rugam sa

To check availability and make a reservation please

Apasati aici Click here

Rezervarile online se pot face pentru sejururi de minim 4 nopti, pentru maxim 10 camere. Daca doriti o oferta personalizata sau alte informatii, va rugam sa

Online reservations can be made for minimum 4 nights and for maximum 10 rooms. For further information or for a personalised quote please

Apasati aici Click here

 

Regulament  Cohotels

 

1. Ziua de hoteliera incepe la ora 18.00 si se termina la ora 12.00 a zilei urmatoare. Prelungirea sederii dupa ora 12.00, dar pana in ora 18:00, din ziua stabilita pentru check-out se taxeaza cu 150 lei si se poate face doar cu acordul Prestatorului, in functie de disponibilitate. In cazul in  care  prelungirea  sederii  va  depasi  ora  18.00,  aceasta  va  fi  taxata  cu  100%  din  ziua  de cazare. 
2. Hotel 3*: Servirea meselor in restaurant si/sau in locurile special amenajate se face in regim bufet  suedez,  dupa  urmatorul  program:  mic  dejun  (0730-0930),  gustare  (1030-1130),  pranz (1230-1500), gustare (1700-1800), cina (1900-2130).  
3. Hotel 4*: Servirea meselor in restaurant si/sau in locurile special amenajate se face in regim bufet  suedez,  dupa  urmatorul  program:  mic  dejun  (0730-0930),  gustare  (1000-1130),  pranz (1230-1500), gustare (1630-1800), cina (1900-2130).  
4. Este  interzisa  scoaterea  alimentelor  si  bauturilor  din  restaurantul  hotelului,  chiar  daca scopul  este  pastrarea  acestora  in  camera,  mesele  servindu-se  strict  in  locurile  destinate acestui scop.  
5. Este strict interzis accesul în restaurant cu alimente și băuturi din exterior. 
6. In situatii speciale in care printre clientii hotelului se numara persoane cu regimuri alimentare speciale, alergii, dezabilitati, boli contagioase sau alte boli, conducerea hotelului trebuie  informata  corespunzator  de  catre  clientii  in  cauza  pentru  a  putea  oferi  solutii  pe masura si pentru a evita neplaceri. 
7. Fumatul este interzis în  incinta  hotelului,  exceptând  balcoanele  camerelor  și  spațiile exterioare ale hotelului special amenajate si dotate cu scrumiere. 
8. Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. 
9. Clientul este răspunzător față de Hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului. 
10. Este  strict  interzisă  introducerea  si  folosirea  în camerele Hotelului de aparatura electrocasnică (cafetieră, storcător de fructe, fierbător, plita electrica etc.). 
11. Prestatorul  nu  isi  asuma  responsabilitatea  pentru  eventualele  daune  produse  clientilor datorita consumului de produse procurate de acestia din afara spatiului detinut de Prestator, beneficiarul fiind obligat a aduce la cunostinta clientilor despre aceasta prevedere. 
12. Cazarea  tuturor  adultilor  din  camera  se  face  pe  baza  actului  de  identitate  (carte  identitate, pașaport). Hotelul isi rezerva dreptul de a solicita certificatul de nastere al copiilor. 
13. Alocarea  camerelor/apartamentelor  se  face  in  functie  de  disponibilitatea  de  la  momentul cazarii,  doar  de  catre  receptie.  Va  asiguram  ca  facem  tot  posibilul  pentru  a  tine  cont  de preferintele  tuturor  oaspetilor  nostri,  in  limita  posibilitatilor.  Din  acest  motiv  la  momentul rezervarii nu garantam un anumit etaj, numar de camera, camere alaturate sau situate intr-un anumit sector al hotelului.  
14. Orice  depasire  a  numarului  de  persoane  care  au  drept  de  sedere  in spatiul  inchiriat obliga clientul la costuri suplimentare, calculate la tariful de receptie.  
15. Doar  oaspetii  declarati  la  cazare  au  acces  la  serviciile  hotelului,  pe  baza  bratarii  primite la check-in.  
16. Purtarea bratarii la mana este obligatorie pentru a beneficia de serviciile achizitionate. 
17. Politica hotelului nu permite cazarea cu animale de companie. 
18. In  cazul  in  care  turistii  nu  sosesc  la  hotel  la  data  mentionata  pe  voucher,  rezervarea  se anuleaza,  exceptie  facand  situatiile  in  care  agentia  informeaza  hotelul  in  legatura  cu  acest aspect si este posibila amanarea. 
19. Prosoapele pentru plaja/piscina in cazul hotelului de 4* se ridica in schimbul cardului primit la receptie pe baza de garantie (100 lei/prosop), in momentul solicitarii acestora. La eliberarea camerei, se returneaza la receptie cardul/cardurile pentru prosop/prosoape si se returneaza garantia. Nereturnarea cardurilor, lipsa prosopului/prosoapelor sau deteriorarea acestora, reprezinta paguba si se taxeaza (100 lei/prosop). 
20. Modalitatea  de  alocare  a  sezlongurilor  pe  oricare  dintre  sectoarele  de  plaja  si  la  piscina se face pe principiul “primul venit, primul servit”. 
21. Ocuparea sezlongurilor pe oricare dintre sectoarele de plaja si la piscina, inainte de inceperea  programului  de  functionare  ale  acestora,  este  interzisa.  In  acest  caz prosoapele vor  fi  ridicate  de  pe  sezlonguri  de  catre  operatorii plajei/piscinei  la  inceperea  programului de lucru si depozitate la bar-ul unitatii.  
22. Unitatea  nu  isi  asuma  raspunderea  in  cazul  disparitiei  bunurilor  lasate  nesupravegheate la sezlong insa ofera suport turistilor in vederea solutionarii situatiei.  
23. Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru eventualele pagube produse autovehiculelor sau a bunurilor aflate in interiorul acestora pe perioada stationarii in parcare, sau pentru obiectele uitate, pierdute sau presupuse furate in incinta hotelului insa ofera suport turistilor in vederea solutionarii situatiei.  
24. Prestatorul isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela. 
25. Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în Hotel, in scris, la receptia hotelului. Solutionarea reclamatiilor se va face in maxim 24h de catre conducerea hotelului. Reclamații ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate in considerare de către Hotel.  
26. Pentru  sanatatea  si  siguranta  oaspetilor  si  angajatilor  nostri  am  implementat o serie  de masuri de prevenire conform recomandarilor autoritatilor in vederea combaterii raspandirii virusului  SARS–CoV-2.  Respectarea  acestora  este  obligatorie  si  pot  fi  consultate  accesand Ghidul de Igiena Cohotels (poate fi descarcat de pe site-urile hotelurilor). 
27. Conform HCL 283/23.12.2020 pentru sezonul estival 2021 se achita o taxa de statiune de 5 lei/zi/adult, taxa ce va fi achitata la receptia hotelului in momentul cazarii.