Regulament COHOTELS

1. Ziua hotelieră începe la ora 18:00 și se termină la ora 12:00 a zilei următoare. Prelungirea șederii după ora 12:00, dar până în ora 18:00, din ziua stabilită pentru check-out se taxează cu 150 lei și se poate face doar cu acordul Prestatorului, în funcție de disponibilitate. În cazul în care prelungirea șederii va depăși ora 18:00, aceasta va fi taxată cu 100% din ziua de cazare.

2. Hotel 3*: Servirea meselor în restaurant și/sau în locurile special amenajate se face în regim bufet suedez, după următorul program: mic dejun (07:30-09:30), gustare (10:30-11:30), prânz (12:30-15:00), gustare (17:00-18:00), cină (19:00-21:30).

3. Hotel 4*: Servirea meselor în restaurant și/sau în locurile special amenajate se face în regim bufet suedez, după următorul program: mic dejun (07:30-09:30), gustare (10:00-11:30), prânz (12:30-15:00), gustare (16:30-18:00), cină (19:00-21:30).

4. Hotel 4*: welcome minibar inclus (reumplerea se face la solicitare oaspetelui, contra cost).

5. Este interzisă scoaterea alimentelor și băuturilor din restaurantul hotelului, chiar dacă scopul este păstrarea acestora în cameră, mesele servindu-se strict în locurile destinate acestui scop.

6. Este strict interzis accesul în restaurant cu alimente și băuturi din exterior.

7. În situații speciale în care printre clienții hotelului se numără persoane cu regimuri alimentare speciale, alergii, dizabilități, boli contagioase sau alte boli, conducerea hotelului trebuie informată corespunzător de către clienții în cauză pentru a putea oferi soluții pe măsura și pentru a evita neplăceri.

8. Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile exterioare ale hotelului special amenajate și dotate cu scrumiere.

9. Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video.

10. Clientul este răspunzător față de Hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului.

11. Este strict interzisă introducerea și folosirea în camerele Hotelului de aparatură electrocasnică (cafetieră, storcător de fructe, fierbător, plită electrică etc.).

12. Prestatorul nu iși asumă responsabilitatea pentru eventualele daune produse clienților datorită consumului de produse procurate de aceștia din afara spațiului deținut de Prestator, beneficiarul fiind obligat a aduce la cunoștiință clienților despre această prevedere.

13. Cazarea tuturor adulților din cameră se face pe baza actului de identitate (carte identitate, pașaport). Hotelul iși rezervă dreptul de a solicita certificatul de naștere al copiilor.

14. Alocarea camerelor/apartamentelor se face în funcție de disponibilitatea de la momentul cazării, doar de către recepție. Vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a ține cont de preferințele tuturor oaspeților noștri, în limita posibilităților. Din acest motiv la momentul rezervării nu garantăm un anumit etaj, număr de cameră, camere alăturate sau situate într-un anumit sector al hotelului.

15. Orice depășire a numărului de persoane care au drept de ședere în spațiul închiriat obligă clientul la costuri suplimentare, calculate la tariful de recepție.

16. Doar oaspeții declarați la cazare au acces la serviciile hotelului, pe baza brățarii primite la check-in.

17. Purtarea brațării la mână este obligatorie pentru a beneficia de serviciile achiziționate.

18. Politica hotelului nu permite cazarea cu animale de companie.

19. În cazul în care turiștii nu sosesc la hotel la data menționată pe voucher, rezervarea se anulează, excepție făcând situațiile în care agenția informează hotelul în legătură cu acest aspect și este posibilă amânarea.

20. Prosoapele pentru plajă/piscină în cazul hotelului de 4* se ridică în schimbul cardului primit la recepție pe bază de garanție (100 lei/prosop), în momentul solicitării acestora. La eliberarea camerei, se returnează la recepție cardul/cardurile pentru prosop/prosoape și se returnează garanția. Nereturnarea cardurilor, lipsa prosopului/prosoapelor sau deteriorarea acestora, reprezintă pagubă și se taxează (100 lei/prosop).

21. Din dorința de a proteja și respecta mediul înconjurător introducem un concept nou de servire a băuturilor, acesta având rolul de a reduce considerabil utilizarea produselor de unică folosință în cadrul grupului hotelier Cohotels. Astfel, la intrarea la cazare, fiecare oaspete va primi un jeton/persoană de la recepția hotelului. În schimbul jetonului, la barurile Cohotels, unde se vor folosi pahare reutilizabile din policarbonat, oaspetele va primi 1 pahar/persoană cu băutura dorită. După consumul acesteia, dacă oaspetele dorește altă băutură, va primi alt pahar la schimbul celui gol. În caz contrar i se va returna jetonul după returnarea paharului gol. La ieșirea de la cazare, jetonul se va returna la recepția hotelului. Pierderea jetonului reprezintă pagubă și se taxează (25 lei/jeton). Locațiile în care vom adopta această modalitate de servire sunt: baruri recepție, baruri piscine și baruri sectoare de plajă.

22. Modalitatea de alocare a șezlongurilor pe oricare dintre sectoarele de plajă și la piscină se face pe principiul “primul venit, primul servit”.

23. Ocuparea șezlongurilor pe oricare dintre sectoarele de plajă și la piscină, înainte de începerea programului de funcționare ale acestora, este interzisă. În acest caz prosoapele vor fi ridicate de pe șezlonguri de către operatorii plajei/piscinei la începerea programului de lucru și depozitate la barul unității.

24. Unitatea nu își asumă răspunderea în cazul dispariției bunurilor lăsate nesupravegheate la șezlong însă oferă suport turiștilor în vederea soluționării situației.

25. Hotelul nu își asumă răspunderea pentru eventualele pagube produse autovehiculelor sau a bunurilor aflate în interiorul acestora pe perioada staționării în parcare, sau pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta hotelului însă oferă suport turiștilor în vederea soluționării situației.

26. Prestatorul își rezervă dreptul de a-și selecta clientela.

27. Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în Hotel, în scris, la recepția hotelului. Soluționarea reclamațiilor se va face în maxim 24h de către conducerea hotelului. Reclamații ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate în considerare de către Hotel.

28. Pentru sănătatea și siguranța oaspeților și angajaților noștri am implementat o serie de măsuri de prevenire conform recomandărilor autorităților în vederea combaterii răspândirii virusului SARS–CoV-2. Respectarea acestora este obligatorie și pot fi consultate accesând Ghidul de Igienă Cohotels (poate fi descărcat de pe site-urile hotelurilor).

29. Conform HCL 283/23.12.2020 pentru sezonul estival 2023 se achită o taxă de stațiune de 5 lei/zi/adult, taxă ce va fi achitată la recepția hotelului în momentul cazării.

Meniu